wtorek, 30 kwietnia 2013

Witaj, Maleńki!

Exploding Box z okazji narodzin małego Sebastianka.

Papiery to This & that Sweet childhood  The ScrapCake oraz Motyl Emanuel z Babiego Lata i Kamikaze ze Sklepów Cynamonowych z UHK. Chłopiec to wycinanka z Malutkich Szczęść Magicznej Kartki

Całość utrzymana w kolorach mięty, błękitnej perły oraz niebieskiego. W pracy ujęta jest też szarość, zatem zgłaszam pudełko na wyzwanie kolorystyczne w Paperii.
Praca mieni się perłowym papierem, lśni błękitnymi kryształkami, perełkami i brokatem, zatem wędruje również na wyzwanie Bling it! w UHK-Inspiracje.
Minimum 6 kwiatów w minimum 2 rodzajach to wytyczna Kwiecistego wyzwania w Galerii Rae. W moim pudełku jest łącznie 11 kwiatów - kwiaty wiśni, róże zwinięte, paczki, małe różyczki. Zatem wytyczne spełnione :)


















   Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa pod poprzednimi postami. To bardzo budujące wiedzieć, że moja praca ma odzew. Tym samym chciałam bardzo, ale to bardzo podziękować za kolejne wyróżnienia (Pajączku, Misiówko :) ). Niestety, na razie nie zapowiada się, bym mogła spokojnie usiąść i odpowiedzieć na nie w osobnych postach. Mam cichutką nadzieję, że w majówkę uda mi się na dłużej ( i na spokojniej) usiąść przy komputerze i nadrobić zaległości - tu kłaniają się jeszcze dwa zaległe wyróżnienia, z początku miesiąca.
Niestety, kwiecień jest u mnie od kilku lat miesiącem pełnym biegu i goniących terminów w pracy: powoli zaczynamy z podopiecznymi sezon pokazowy, zatem trzeba podgonic tempo i zintensyfikowac wkład pracy.
Jednakże, mimo ciągłej gonitwy za każdą minutą w ostatnich tygodniach, serducho mi się cieszy na wieść o kolejnych zamówieniach oraz miłych słowach, jakie do mnie płyną w odezwie na moje prace :)

Zmykam kończyć pudełko komunijne na jutro. Właściwie na dziś, bo już 1.30. Ale kiedy mam zasiąść w ciszy i spokoju do pracowni, jeśli nie późną nocą?

Ściskam :)


4 komentarze:

  1. Cudowne pudełeczko, piękne kolory, sentencje, dodatki.. Gratuluję przepięknego logo:)
    Co do wyróżnienia to odpowiesz jak bedziesz chciała i miała czas, na spokojnie:))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pudełeczko :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń