wtorek, 18 czerwca 2013

Ślubne serce

Pamiątka ślubna w postaci tradycyjnej karteczki.
Papiery: UHK-owskie sklepy Cynamonowe Raspberry Praline, tłoczony papier wizytówkowy, kawałek Porannej kawy Magicznej Kartki.
Stempelek "Młodej  Parze" zembossowany na gorąco. wewnatzr serduszka kropeczki zrobione złotym Perlen Penem.






Do wystawienia czekają jeszcze dwie karteczki i czas wrzucać najbardziej aktualny motyw: koniec roku szkolnego. W tym roku czeka mnie w tym temacie sporo pracy: zamówione prace, podziękowania dla mojej córci, która żegna się z przedszkolną grupą maluszków i wędruje już (już???) do starszaków oraz foldery na płyty dla moich dzieciaków tańczących (tradycyjnie dziewczyny dostają dyplomiki z płytami zapełnionymi fotkami z sezonu). Jeszcze wciąż mi wiszą dwa podziękowania dla sponsorów grup. A najdziwniejsze jest to, ze jakoś jestem dobrej myśli i coś mi mówi, ze zdążę... ;)  Wierzyć intuicji? ;)
Mykam zatem do pracy. W domku cisza, wszyscy chrapią, więc mogę się brać do pracy.


1 komentarz:

  1. Śliczna ta Twoja kartka, piękna, taka jedyna w swoim rodzaju, śliczne kwiaty dodają jej uroku.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń