piątek, 20 września 2013

Delikatność kwarcu

Komplet biżuterii wykonanej z delikatnie szlifowanych kwarców oraz srebra próby 925.
Bransoletka, kolczyki na sztyftach oraz długie na biglach łączą się w piękną całość, pasująca do każdego typu urody.
 Fasetowane kulki kwarcu o mleczno-szarej barwie, miejscami transparentne, w otoczce srebra i cyrkoni prezentują się bardzo kobieco.
By podkreślić delikatność kompletu dołożyłam serduszkowe motywy: zapięcie oraz zawieszkę z cyrkoniami.







Niestety, pogoda u mnie nadal deszczowa, co widać na zdjęciach. Robiłam co mogłam, ale nawet balanse bieli wariują przy fotografowaniu w takim świetle.

7 komentarzy:

  1. Ten komplecik jest cudny :-)Do mojej ciemnej karnacji pasowałby idealnie :-) Tworzysz cudne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, takie eteryczne i romantyczne zarazem:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatne, piękne, kobiece...

    OdpowiedzUsuń
  4. ten komplet musi byc naprawdę piękny skoro nawet na "złych" zdjęciach prezentuje się tak świetnie :) piękny. Elegancki i kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  5. ten komplet musi byc naprawdę piękny skoro nawet na "złych" zdjęciach prezentuje się tak świetnie :) piękny. Elegancki i kobiecy

    OdpowiedzUsuń