czwartek, 17 października 2013

Coraz bliżej Święta...

Wiem, dopiero połowa października... Jednak w świecie rękodzielników to juz ostatni dzwonek na rozpoczęcie przygotowań do Świąt.
Ja swoje przygotowania zaczełam juz 2 tygodnie temu, zaopatrując się w nowe cudne wykrojniki świąteczne. Z roku na rok są coraz subtelniejsze, delikatniejsze. Jak tu nie kupować? ;) Papiery przywiozłam z Rzeszowa, tekturki również. Stempelki zimowe też juz czekają na użycie.
Czas więc zacząć...

Pierwsza karteczka typowo świąteczna, zielona, błyszcząca metalizowanym papierem i kryształkami. I baaardzo przestrzenna.




Kartkę posyłam na wyzwanie w Scrapowym Pasie Startowym


____________________________________________________________________


Dziękuję Wam serdecznie za komentarze pod poprzednimi postami. 
W miarę możliwości staram się zaglądac do Was, choć czas ostatnio przemyka mi między palcami. Ale niedługo weekend, w związku z czym nie odmówię sobie przyjemności wieczornych odwiedzin u Was :) 

Tymczasem zapraszam na moje cukierki z okazji trzecich urodzin bloga. W sobote zaczne wrzucać zdjęcia pierwszych prezentów. Czas uchylić rąbka tajemnicy :) 


4 komentarze:

  1. Śliczna ta Twoja świąteczna kartka, i jaki ciekawy napis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS

    OdpowiedzUsuń
  3. oj dawno mnie na twoim blogu nie było a tu takie cuda są:) aż nie wiem na czym wzrok skupić - śliczne rzeczy robisz:)

    OdpowiedzUsuń