wtorek, 15 października 2013

Podzięowania dla Nauczycieli

Dzień Edukacji Narodowej, czyli jeszcze niedawno Dzień Nauczyciela.
Z tej okazji zrobiłam 5 karteczek dla Nauczycieli mojej córci w przedszkolu. Sama prowadzę tam czasami zajęcia taneczne, więc możecie mi wierzyć - nauczyciel przedszkolny ma o wiele trudniejsze zadanie niż nauczyciel gimnazjalisty. Wiem, co mówię :)
Karteczki niewielkie, ale dość osobiste (córka jest blondynką, więc stempelek z Agaterii idealnie się wpasował). Co prawda to ja je wykonałam, ale córcia dopisała (dorysowała ? ;) ) wewnątrz coś od siebie dla każdej z osób.
Dziś wrzucę tylko 3 kartki, poniewaz tylko te zaniosłam do przedszkola dzisiejszego dnia - dla dóch pozostałych pań Nadia zaniesie karteczki jutro, ponieważ Panie te pracują do południa, a podziękowania robiłamwczoraj w nocy i wykańczałam dziś do południa.







 A dla Pani Ani zaniosłyśmy malutkie puełeczko z drobną słodkością. Ta kobietka nie jest przedszkolanką, zajmuje się posiłkami i szeroko pojętą pomocą, ale serducho do dzieci ma ogromne, więc nie mogłyśmy Jej pominąć :)




3 komentarze:

  1. Śliczne te karteczki! Dawno do Ciebie nie zaglądałam a tu tyle nowości i ciekawych rzeczy. Serdecznie Cię pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i bardzo pomysłowe karteczki, śliczne, pięknie pomalowane.Bardzo ładne!!!:)

    OdpowiedzUsuń