niedziela, 10 listopada 2013

Bingo!

Miałam odpoczywać i nie ruszyć nawet palcem w pracowni, ale... ;)
Wydłubałam kilka świątecznych karteczek, jedna Tildowa, zaczęły sie bombki w stylu eko. Nie umiem nic nie robić. Mam to widac po mamie, więc nie moja wina ;)

Dziś pokażę jednak kartkę, które powstało na wyzwanie Bingo w Scrapgangu. Wybrałam linię: dziewczynka, perełka, kwiaty, media i motyl. Wszystko chyba bardzo widoczne na zdjęciach kartki :) Uściślę tylko, że z mediów użyłam tuszy Distress do postarzenia jednej z warstw, do odbitki stempli, do kolorowania. Do kolorowania Tildy użyłam tez kredek akwarelowych.







8 komentarzy:

  1. życzę powodzenia w wyzwaniu aczkolwiek szanse są bardzo duże bo kartka na prawdę jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, w mojej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zachwycam się kolorami karteczki:-) Takie "moje" są:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka, bardzo mi się podoba, szczególnie biorąc pod uwagę użyte kolory(fiolety, róże...elegancko, moje ulubione)):))), do tego rameczka taka ażurowa, bardzo oryginalna, pięknie pokolorowana Tilda, ażurowe motylki ..Jedna z ładniejszych kartek jakie widziałam.Mocno trzymam kciuki za Wyzwanie. Kartka jest genialna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka powstała świetna :) I jak inne dziewczyny napisały - ja też kolorki podziwiam :) Delikatne i subtelne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bogata karteczka w ładnych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka sliczna kartka, bardzo urokliwa :) Tilda świetnie pokolorowana :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń