wtorek, 26 listopada 2013

Same dobre wiadomości :)

Witam  serdecznie :)

   U wielu z Was już pierwszy śnieg za oknem. U mnie trawa nadal zielona, ale chmury zwiastują już powoli opady. Szkoda, bo jeszcze nie przygotowałam się mentalnie na zimne temperatury. I choć nawet w moich niektórych kartkach skrzyło się od brokatowego śniegu, to myśl o takowym w rzeczywistości jeszcze mnie przeraża ;)

   Ale tymczasem od soboty napływają do mnie same dobre i ciepłe wiadomości :) A równiez sama sobota była dla mnie dniem ooogrooomniaście inspirującym, choć totalnie męczącym ;) Wraz z moimi grupami tanecznymi warsztatowałyśmy się przez cały dzień. Dziewczyny po 8. godzinie tańca były wymordowane, ale szczęśliwe. Ja zaś pełna pomysłów na kolejne zajęcia. Uwielbiam takie twórcze dni, nie tylko papierowe, jak widać :)
   Wieczorem, gdy już oczy mi sie zamykąły zaczęły nadchodzic kolejne świetne wieści. Zostałam zaproszona do Design Teamu bloga Scrap Shopu ! Ogromnie się cieszę. To dla mnie wielka nobilitacja i początek wspaniałej przygody. Dodatkowo będę miała przyjemnosć pracować z wspaniałymi scraperkami: Pauliną - Wiśnią i Eweliną - KoloberArt. Już teraz Was serdecznie zapraszam na bloga, ponieważ 1 grudnia ruszamy z wyzwaniem z nagrodą ufundowaną przez sklep Scrap Shop!



   A żeby radości nie było mi mało, w niedzielę dowiedziałam się, że mój kalendarz wygrał w wyzwaniu bloga Pomorskie Craftuje. Ogromnie się cieszę !



   Tymczasem zmykam do dłubania stroików i kolejnych papierowych tworków, bo córa juz woła. Jak przystało na jesienną porę, przedszkolak przecież musi zachorować ;) Ale nie ma tego złego ;) Mamy przynajmniej okazję podłubać razem zimowe ozdoby :)

Miłego dnia!


5 komentarzy:

  1. Gratulacje:-) Ja też nie jestem gotowa do powitania zimy...Pierwszy śnieg już spadł, na szczęście nie ma po nim śladu. Trawniki jeszcze cieszą zielenią i ostatnie liście na wierzbach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Życzę fajnej zabawy, a córce zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Z przyjemnością będę oglądać Twoje piękne inspiracje w DT. :)

    OdpowiedzUsuń