sobota, 18 stycznia 2014

Z bukietem kwiatów

Witam Was serdecznie.

W ramach dzisiejszej mojej inspiracji dla Scrap Shopu stworzyłam dwie karteczki dla ludzi, których pamiętamy całe życie. To oni nas rozpieszczali, pozwalali na wiele więcej niż Rodzice, to u nich spędzaliśmy najwspanialsze wakacje. To tez od nich z zapartym tchem wysłuchiwaliśmy najpiękniejszych opowieści o przeszłości. Kartka dla Babci i Dziadka, które będe mogła osobiście wręczyć już w tym tygodniu, co ogromnie mnie cieszy, ponieważ moja familia mieszka 450km ode mnie.

Prace powstały z pięknej Rozalii w Ogrodzie Studia 75. Okazało się, że Rozalka pasuje i dla Dziadka ;)

Po więcej szczegółów dotyczących materiałów, jakich użyłam , zapraszam na bloga Scrap Shopu :)








Tymczasem zmykam pakować kartki i reszte rzeczy do walizki i ruszam na obóz taneczny z moimi podopiecznymi :) Oj, będzie sie działo :) Ale o tym po powrocie :) 
Ściskam! 


8 komentarzy:

  1. Karteczki piękne:)Udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jakie cuda, jak piękne, jak....hmmm..super kolorystyka,bardzo mi się podoba. Udanego wyjazdu:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne są, zwłaszcza ta dla babci mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki. Bardzo podobają mi się rameczki na obydwu kartkach. Kartka dla dziadka jest cudna wprost!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są przecudne. A ta dla dziadka jest naj. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe...przepiękne są te ramki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, rameczki wspaniale pasują do kompozycji.

    OdpowiedzUsuń