poniedziałek, 5 maja 2014

Majowe niekartkowe wyzwanie w Scrap Shop

Witajcie Kochani po długim weekendzie. Mam nadzieję, że wypoczęliście jak ja :)
Niestety, wszystko, co dobre, szybko się kończy, zatem czas wróić do pracy.
W szeregach Scrap Shopu chcemy Was zmotywować do wytężonej pracy zapraszając do nowego wyzwania: Niekartkowego cyrkoniowo-kwiatowego  !
Musicie stworzyć pracę w jakiejkolwiek formie, byle nie kartkę. Dodatkowo prosimy Was o użycie kwiatów, pereł, cyrkonii, tiulu - wszystkiego, co piękne i delikatne.
Ja w ramach inspiracji postanowiłam stworzyć album dla pewnej przemiłej Pani z okazji jej 40-tyh urodzin. Do swojej pracy użyłam papierów z Galerii Papieru: Usłane Różami II, Sen Motyla, perełki

Album formatu 30/30m, delikatny, kobiecy, okraszony rymowaną historią Jubilatki, ozdobiony delikatnymi tekturkami , kwiatkami, perełkami. Całość zamknięta w pudełku z okienkiem.







2 komentarze: