piątek, 1 sierpnia 2014

Explore the world

Witajcie.
Dziś w ramach inspiracji dla Scrap Shop wracam wspomnieniami do ciepłych dni sprzed 3 lat. Czas płynie strasznie szybko, aż dziw bierze, że moja córa, na zdjęciach niespełna dwuletnia, za miesiąc skończy 5 lat.

Layout stworzony podczas warsztatów z moimi podopiecznymi, wykonany został na bazie papieru z Weekendu  - Niedzieli UHK. Dodatki wycinałam również z tego zestawu. Napisy są z paska dodatkowego ze starej serii, a napis na chorągiewce pochodzi z paska opisowego papieru bazowego.

W przypadku tego LO nie mediowałam zbytnio, pobawiłam się tylko odrobinę pastą Viva Decor, jako maski używając wycinanki z tego wykrojnika Crafty Ann oraz z napisu wyciętego dziurkaczowymi literkami. Dodatkowo potuszowałam napisy.







3 komentarze:

  1. Świetne to wyszło :-) zapraszam do mnie na karteczkę rocznicową !

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki!!! Warto zatrzymać chwile, nawet te wydawałoby się zwykłe, bo czas pędzi nieubłaganie.

    OdpowiedzUsuń
  3. SŁODKA KARTKA, fenomenalnie ją zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń