wtorek, 19 sierpnia 2014

Herbaciany ślub

W ramach inspiracji dla Scrap Shop wykonałam tym razem komplet ślubny wykonany z kolekcji papierów UHK Weekend Saturday, obsypany herbacianymi różami.
Kartka składana nie potrzebuje wiele detali, wystarczy piękna sentencja wykonana dzięki stempelkowi i piękne róże w kolorze herbaty - moje ulubione zresztą.  Kartka zapakowana w pudełko wykonane z tych samych materiałów.





___________________________________________
Mijają mi właśnie ostatnie dni urlopu, wieczory coraz chłodniejsze, czuje się już zbliżający początek roku szkolnego. Żal, że czas tak szybko minął łączy się jednak z radością, bo wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Nowe plany na nowy rok szkolny, nowe perspektywy zawodowe i osobiste, a przede wszystkim, choć to chyba najbardziej prozaiczny powód: stałe łącze internetowe :) Stwierdzić muszę z przykrością, że jednak dziś bez internetu to jak bez ręki. Przelewy, poczta, praca - większość z tych rzeczy jest dla mnie niemożliwa bez komputera. A tu muszę się zmierzać co dzień ze sprzętem o wątpliwej szybkości i jeszcze wolniejszym mobilnym łączem. Przez ostatnie kilka dni dzięki burzom w ogóle nie miałam możliwości połączyć się ze światem wirtualnym. Internet to jednak ogromne ułatwienie, ale jak się okazuje, uzależnia jednak nie tylko poprzez gry i portale społecznościowe, ale również przez codzienne obowiązki.  

5 komentarzy:

  1. Pięknie ukwieciłaś karteczkę:) Miło, że wróciłaś i teraz mam nadzieję ,źe dzięki stałemu dostępowi do internetu będziesz tu częściej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło ;) Lubie herbaciane róże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej.... Świetne :-) efekt końcowy naprawdę wart uwagi !
    Cieszy mnie to że wrócilaś :-)

    OdpowiedzUsuń