czwartek, 13 listopada 2014

Długie jesienne wieczory

Witajcie.

    Długo mnie nie było. Sprawy zawodowe jednak wymagały poświęcenia im dłuższego czasu :)  Papierologia szkolna, zespołowa, do tego nowe szkolenia. Ale jak co roku natura wygrała z obowiązkami ;) Kolejny juz rok potwierdziło się, że czas jesienno- zimowy to dla mnie pora, gdy najlepiej siedzi mi się w pracowni. Za oknem szaro, słońca brak, a to nie zachęca do długich spacerów ( jeśli w ogóle kogoś zachęca do wyściubienia nosa z domu :) )
   Zatem wracam. z nowymi pomysłami, potrzebami ( a już myślałam we wrześniu, że w sumie wszystko potrzebne mam, nawet aż nadto. Człowiek to jednak głupi jest ;) ). Pracownia zapełnia się materiałami, tablica nowymi zamówieniami. I tylko jednego mis zkoda: tego porządku, który od wakacji panował na blatach i półkach... I podłodze ;)
   Na pierwszy ogień poszły typowo jesienne potrzeby : kominokaptur z boskiej miękkiej włóczki Himalaya Dolphin. Tu akurat zdjęcia nie posiadam, jak to zwykle z rzeczami własnymi ;)  Kolejny taki już zamówiony.
  Na blacie leżą materiały do albumu - pamiątki Chrztu świętego, zimowe papiery na kartki i  okazyjne boxy.
Na podłodze zaś filc. Gruby, szary. Skłąniałam się ku kolorach, ale jednak staneło na szarościach, jednak dodam do nich kolorowy akcent. Torba na laptopa i listonoszka oraz pokrowiec na tablet już od dawna za mną chodzą. i jak sie okazało, nie tylko za mną ;)

Tymczasem wrzucę (kiepskie niestety) zdjęcia kartki. Musiaąłm utrwalić ją telefonem, bo akurat aparat wybył z domu. Ale chociaż dla ogólnego oglądu.  Jutro będzie album :)






Chciałam tez podziękować (bardzo!!! ) Tuzaglądaczom, którzy mimo mojej nieobecności zaglądali tu reglarnie ( jak to dobrze, że sa statystyki wejść na blogu :) )

2 komentarze:

  1. Jak super, ze wróciłaś, cieszę się, że mogę oglądać Twoje prace. Parę razy próbowałam się do Ciebie odezwać na fb.. NIE wiem czy nie dochodzą prace..czy jest inny powód.Cieszę się też, że tyle się u Ciebie dzieje. SUPER!!! a KARTKA, mimo wszystko bardzo mi się podoba.Pozdrawiam Cię serdeczeni!e:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś...karteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń