poniedziałek, 19 stycznia 2015

Jesienny usmiech

Witajcie.

To moja pierwsza inspiracja dla I Kropki, z czego ogromnie się cieszę.
Dziś chcę Wam pokazać album, który przygotowałam dla moich rodziców z okacji Dnia Babci i Dziadka.
Zrobiłam go na bazie albumowej oklejonej kolekcją Zakochaj się w jesieni. Użyłam tez tekturek z tej kolekcji. Poza tym album ozdobiłam kwiatami i  kolorowymi liśćmi, ponieważ zdjęcia zamieszczone w albumie zostały wykonane właśnie podczas jesieni.











Przygotowałam równiez kartkę, wykonaną z papierów Zakochaj się w Jesieni. Użyłam tekturkowego ornamentu i malutkich motyli. Nie mogło zabraknąć kwiatów oraz lnianego sznureczka.




Pozdrawiam serdecznie,
 Tenshi


4 komentarze:

  1. Przepiękny album. Zestawienie kolorów ... tekturki.Dziadkowie zapewne będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIĘKNY!, niezwykle nostalgiczny i wspomnieniowy album. Gratuluje !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny prezent:-) na pewno będą zachwyceni:-) coś oryginalnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudny album. Wspaniały upominek a zarazem pamiątka. I dodatkowym atutem jest to, że tematyka zdjęć pokrywa się z tematyką albumu.

    OdpowiedzUsuń